Klachten

Heb jij een klacht?

Bij Sissa kinderfysiotherapie doen we er alles aan om u professioneel, respectvol en met aandacht te behandelen. Toch kan het gebeuren dat u ergens niet tevreden over bent. Wij staan altijd open voor uw feedback.

Heb jij een klacht?

Bij Sissa kinderfysiotherapie doen we er alles aan om u professioneel, respectvol en met aandacht te behandelen. Toch kan het gebeuren dat u ergens niet tevreden over bent. Wij staan altijd open voor uw feedback.

Heb jij een klacht?

Bij Sissa kinderfysiotherapie doen we er alles aan om u professioneel, respectvol en met aandacht te behandelen. Toch kan het gebeuren dat u ergens niet tevreden over bent. Wij staan altijd open voor uw feedback.

Bespreek het met uw fysiotherapeut

Als u ontevreden bent over uw behandeling of over iets anders binnen onze praktijk, dan raden wij aan om dit eerst te bespreken met uw behandelend fysiotherapeut. Een open gesprek kan vaak al veel oplossen.

Bespreek het met uw fysiotherapeut

Als u ontevreden bent over uw behandeling of over iets anders binnen onze praktijk, dan raden wij aan om dit eerst te bespreken met uw behandelend fysiotherapeut. Een open gesprek kan vaak al veel oplossen.

Bespreek het met uw fysiotherapeut

Als u ontevreden bent over uw behandeling of over iets anders binnen onze praktijk, dan raden wij aan om dit eerst te bespreken met uw behandelend fysiotherapeut. Een open gesprek kan vaak al veel oplossen.

Interne melding binnen de praktijk

Komt u er samen niet uit of bespreekt u uw klacht liever met iemand anders? Dan kunt u contact opnemen met de praktijkhouder of een andere medewerker. Wij behandelen uw melding altijd zorgvuldig, vertrouwelijk en zo snel mogelijk.

Interne melding binnen de praktijk

Komt u er samen niet uit of bespreekt u uw klacht liever met iemand anders? Dan kunt u contact opnemen met de praktijkhouder of een andere medewerker. Wij behandelen uw melding altijd zorgvuldig, vertrouwelijk en zo snel mogelijk.

Interne melding binnen de praktijk

Komt u er samen niet uit of bespreekt u uw klacht liever met iemand anders? Dan kunt u contact opnemen met de praktijkhouder of een andere medewerker. Wij behandelen uw melding altijd zorgvuldig, vertrouwelijk en zo snel mogelijk.

Onafhankelijke klachtenfunctionaris via het KNGF

Wij zijn aangesloten bij het Koninklijk Nederlands Genootschap voor Fysiotherapie (KNGF). Dit betekent dat u, als u dat wenst, gebruik kunt maken van een onafhankelijke klachtenfunctionaris via het KNGF. Deze functionaris helpt u bij het verwoorden van uw klacht, bemiddelt tussen u en onze praktijk, en ondersteunt u bij het vinden van een oplossing.

Meer informatie over deze regeling vindt u op de website van het KNGF: www.defysiotherapeut.com/klachtenregeling

Onafhankelijke klachtenfunctionaris via het KNGF

Wij zijn aangesloten bij het Koninklijk Nederlands Genootschap voor Fysiotherapie (KNGF). Dit betekent dat u, als u dat wenst, gebruik kunt maken van een onafhankelijke klachtenfunctionaris via het KNGF. Deze functionaris helpt u bij het verwoorden van uw klacht, bemiddelt tussen u en onze praktijk, en ondersteunt u bij het vinden van een oplossing.

Meer informatie over deze regeling vindt u op de website van het KNGF: www.defysiotherapeut.com/klachtenregeling

Onafhankelijke klachtenfunctionaris via het KNGF

Wij zijn aangesloten bij het Koninklijk Nederlands Genootschap voor Fysiotherapie (KNGF). Dit betekent dat u, als u dat wenst, gebruik kunt maken van een onafhankelijke klachtenfunctionaris via het KNGF. Deze functionaris helpt u bij het verwoorden van uw klacht, bemiddelt tussen u en onze praktijk, en ondersteunt u bij het vinden van een oplossing.

Meer informatie over deze regeling vindt u op de website van het KNGF: www.defysiotherapeut.com/klachtenregeling

Geschillencommissie Fysiotherapie

Wanneer bemiddeling niet leidt tot een bevredigende oplossing, kunt u uw klacht voorleggen aan de Geschillencommissie Fysiotherapie, die een onafhankelijk oordeel geeft. De uitspraak van deze commissie is bindend.

Wij waarderen uw mening.

Uw ervaring helpt ons om de zorg te blijven verbeteren. Neem bij vragen of klachten gerust contact met ons op via info@sissakinderfysiotherapie.nl of telefonisch via 06-25482727.

Geschillencommissie Fysiotherapie

Wanneer bemiddeling niet leidt tot een bevredigende oplossing, kunt u uw klacht voorleggen aan de Geschillencommissie Fysiotherapie, die een onafhankelijk oordeel geeft. De uitspraak van deze commissie is bindend.

Wij waarderen uw mening.

Uw ervaring helpt ons om de zorg te blijven verbeteren. Neem bij vragen of klachten gerust contact met ons op via info@sissakinderfysiotherapie.nl of telefonisch via 06-25482727.

Geschillencommissie Fysiotherapie

Wanneer bemiddeling niet leidt tot een bevredigende oplossing, kunt u uw klacht voorleggen aan de Geschillencommissie Fysiotherapie, die een onafhankelijk oordeel geeft. De uitspraak van deze commissie is bindend.

Wij waarderen uw mening.

Uw ervaring helpt ons om de zorg te blijven verbeteren. Neem bij vragen of klachten gerust contact met ons op via info@sissakinderfysiotherapie.nl of telefonisch via 06-25482727.